
OroCRM
360 Graden inzicht in je klanten
CRM staat voor Customer Relationship Management -oftewel klantrelatiebeheer. Een CRM wordt gebruikt om (klant)relaties te optimaliseren. Een CRM-systeem helpt klanten beter te begrijpen om marketing acties te optimaliseren.
OroCRM is een flexibele, open-source CRM applicatie. Het bevat unieke elementen om online retailers, multichannel bedrijven en traditionele B2B bedrijven bij elke interactie te ondersteunen. Het stelt je in staat om sales- en marketinginspanningen te personaliseren en tegelijkertijd alle communicatie centraal te houden.
OroCRM features
-
Omni-channel klantgegevens
OroCRM meet alle interactie van een klant met jouw verkoopkanalen, zoals bekeken producten, beantwoorde emails, vragen aan de klantenservice en meer. Verzamel gegevens uit B2C en B2B kanalen, social media, email campagnes en krijg een volledig beeld van wie je klanten zijn.
-
Accounts en contacten
Complete controle over de manier waarop je met informatie over klanten omgaat. Met de gebruiksvriendelijke interface heb je alle gegevens binnen handbereik. OroCRM synchroniseert automatisch alle gegevens uit verschillende kanalen, zodat je altijd up-to-date blijft.
-
Leads & opportunities management
Ondersteun je sales proces door nieuwe contacten direct op te slaan in OroCRM. Verschillende teams hebben direct toegang tot de informatie, waardoor verschillende bronnen gemakkelijk informatie aan de nieuwe contacten toe te voegen. Sluit op het juiste moment deals en converteer leads naar nieuwe klanten.
-
Sales & marketing mogelijkheden
Flexibele dashboard zorgen voor een uitgebreid inzicht in je performance en KPI’s. De uitgebreide marketing features meten de prestatie van campagnes, email conversies, opening ratio en meer. Door de flexibiliteit van OroCRM kun je zelf bepalen wat je wil meten én op welke manier.
Slimmer omgaan met klantdata?
We laten je graag zien wat er mogelijk is, we bellen je terug!