Donderdag 8 juni: e-commerce webinar van Oro en Forrester research

Aanstaande donderdag 8 juni organiseert onze partner Oro een nieuwe e-commerce webinar. Samen met onderzoeksbureau Forrester, en email marketing specialist Dotmailer, wordt gekeken naar ‘best practices’ in e-commerce, met speciale aandacht voor Customer Relationship Management (CRM). Er zal worden gesproken over de mogelijkheden van CRM binnen multi-channel omgevingen. Daarnaast wordt aandacht besteedt aan hoe een perfecte customer experience voor een verhoogde omzet kan zorgen. De webinar wordt gegeven in de vorm van een ronde tafel discussie. Verschillende internationale e-commerce experts schuiven aan om hun visie te delen over hoe winkeleigenaren maximale winst kunnen behalen met het gebruik van CRM systemen.

De sprekers en onderwerpen

De (engelstalige) rondetafel discussie zal gevoerd worden door drie e-commerce experts: Kate Leggett, Yoav Kutner en Tink Taylor.

Kate Leggett is ‘vice-president’ en top analytica van Forrester Research. Ze wordt gezien als  dé expert op het gebied van CRM en ‘customer experience’. De onderzoeken die ze verricht op het gebied van  het ‘CRM technology ecosystem’ zijn voor velen de bijbel voor het gebruik van CRM systemen.

Yoav Kutner is als CEO en mede-oprichter van Oro, Inc.  Met zijn bedrijf is hij op een missie om het ultiemie e-commerce platform te bouwen voor de B2B markt. Yoav is ook bekend als één van de bedenkers van het wereldberoemde e-commerce platform Magento. Hij mag zich daarom met recht een een e-commerce veteraan noemen.

Tot slot sluit ook Tink Taylor aan. Tink is de oprichter en directeur van Dotmailer, een bedrijft dat zich specialiseert in email marketing. Hij zal het gesprek begeleiden.

De focus van de webinar ligt op de winsten die behaald kunnen worden bij het juiste gebruik va CRM systemen. Hier een kort overzicht van de topics:

The Benefits of a Multi-Channel CRM

Leer hoe CRM een uitkomst biedt voor multi-channel bedrijven met verschillende verkoop lokaties, zoals winkels, webshops en social media.

The Power of a 360° View of the Customer

Zie hoe gegevens van de klant kunnen worden ingezet voor marketing, sales en klantenservice.

How to Deliver a Superior User Experience

Een goede user experience is de sleutel tot het werven en behouden van klanten. Welke stappen kun jij nemen om jouw user experience te verbeteren?

Which CRM Features Ecommerce Merchants Really Need

Geen enkel bedrijf is hetzelfde. Welke functies van CRM passen bij jouw bedrijf? Ontdek de must-have CRM functies voor online verkoop.

Meld je gratis aan voor deze e-commerce webinar

Deze webinar is een unieke kans om meer te leren over e-commerce en CRM, van dé experts op dit gebied: meld je gratis aan.

Mocht je de webinar niet kunnen bijwonen op het moment dat het wordt uitgezonden, dan krijg je de webinar later toegestuurd.