OroCommerce in top van de Magic Quadrant van Gartner

Magic Quadrant Logo

 

Jaarlijks brengt het toonaangevende Amerikaanse onderzoeksbureau Gartner een rapport uit over e-commercesystemen: de “Magic Quadrant”. Met trots kunnen we melden dat onze partner OroCommerce hierin dit jaar wordt vermeld als één van de beste B2B e-commerceplatformen.

Wat is de “Magic Quadrant” van Gartner?

Gartner is een adviesbureau dat bekend staat om kwalitatief hoogstaand, onbevooroordeeld onderzoek in de IT-markt. Het is hun taak om via marktonderzoek en rapporten inzichten te verschaffen die bedrijven kunnen gebruiken om beslissingen te nemen over hun IT.

Het doel van Gartner’s jaarlijkse “Magic Quadrant” is om een ​​weergave te bieden van vier secties of “kwadranten” waar digitale commerceplatformen in kunnen vallen. Na een uitgebreid screeningsproces zijn alleen de beste leveranciers – die groei doormaken, een hoog innovatietempo hebben en bewezen betrouwbaarheid zijn – opgenomen in dit rapport.

OroCommerce In het Digital Commerce Magic Quadrant

OroCommerce stelt fabrikanten, distributeurs en groothandels in staat om de kracht van digitale handel te benutten en hun omzet te laten groeien.

“OroCommerce is het meest flexibele B2B platform op de markt, met mogelijkheden die toepasbaar zijn op alle e-commercemodellen. Met een krachtige workflow engine en ingebouwde machine learning stelt OroCommerce bedrijven in staat om een echte klantgerichte e-commerce ervaring te bieden.” – Yoav Kutner, CEO Oro Inc.

Waar wordt OroCommerce voor erkend in 2020?

Als onderdeel van de Magic Quadrant, is OroCommerce erkend voor verschillende sterke punten:

Combinatie eCommerce & CRM

Wat OroCommerce onderscheidt van de rest, is een diepgaande en naadloze integratie tussen eCommerce en CRM. Dit vermindert de time-to-market en zorgt voor lagere ontwikkelings- en implementatiekosten.

Flexibiliteit en robuustheid

De open-source architectuur van OroCommerce zorgt ervoor dat het zeer geavanceerde B2B-functies kan aanbieden, zonder in te leveren op prestaties en flexibiliteit. Veel klanten van Oro hebben miljoenen SKU’s en duizenden back-endgebruikers. Dit is alleen mogelijk wanneer een platform voldoende flexibiliteit en schaalbaarheid biedt.

Gebouwd voor elk verkoopscenario

OroCommerce is een van de weinige oplossingen die specifiek is ontworpen voor B2B, B2C, B2B2C, D2C, marktplaatsen, headless en talloze andere e-commercebehoeften.

Vele industrieën

De klanten van OroCommerce behoren tot diverse industrieën, zoals gezondheidszorg, transport, bouw en industriële benodigdheden. Ook waardeert Gartner in het rapport het steeds groter wordende ecosysteem van integratie- en technologiepartners van Oro.

Volledig internationaal

OroCommerce ondersteunt tientallen talen via de back-end en in de storefront. Met de mogelijkheid om configuraties voor meerdere merken en meerdere winkels te bouwen vanuit één enkel platform, kunnen organisaties elke e-commercesite aanpassen aan specifieke regio’s.

Meer weten?

Wil je meer weten over de mogelijkheden die OroCommerce biedt voor jouw B2B e-commerce strategie? Laat het ons weten, we helpen je graag verder.