Programma en sprekers van OroMeetupNL 2017

Op woensdag 19 April vindt het eerste Nederlandse OroMeetup evenement plaats. Na succesvolle edities in London en Parijs is het nu de beurt aan Eindhoven.

De laatste sprekers zijn toegevoegd aan het programma: lees hieronder meer over het programma en de onderwerpen!

Het programma en de sprekers

13.30 – 14.15 Revolutionizing Commerce

Jary Carter is de eerste spreker van de dag en zal vertellen over het belang van digitalisering in B2B. Wist je dat B2B e-commerce verkopen de komende jaren boven die van B2C uit zullen groeien? B2B bedrijven moeten daarom nu investeren om ook in de komende jaren relevant te kunnen blijven. Leer hoe de producten van Oro hierbij kunnen helpen. Zie hoe OroCommerce een game-changer is voor succesvolle e-commerce en hoe OroCRM de juiste tool is voor multi-channel klantenbeheer, dat nieuwe mogelijkheden biedt voor iedere B2B business.

Portret van Jary en oro logo

Spreker: Jary Carter – OroInc.

14.15-14.45 Implementing OroCommerce – Use case Dumocom

Hoe gaat de de implementatie van een B2B platform in zijn werk? Tijdens deze presentatie wordt gekeken naar Dumocom, een Nederlandse PETfles fabrikant. Al 20 jaar produceren ze flessen voor de voedselindustrie, cosmetica en schoonmaakmiddelen. In 2017 voegt Dumocom een e-commerce platform toe aan hun huidige sales channels. Hoe helpt dit hen om processen te managen en online te groeien?

Portret van Falco van der Maden en logo Madia

Spreker: Falco van der Maden – Madia

15.30-16.00 Streamlining your B2B Business Processes with ERP Innovation

Na de koffiepauze vertelt Falco meer over de complexe en dynamische B2B commerce wereld. Online verkoop van B2B producten is een uitdaging omdat het gaat over de verkoop van grote aantallen producten, die vaak verspreid zijn over verschillende kanalen. Marello is een nieuw Open Source ERP systeem voor commerce, dat B2B verkoop stroomlijnt. Marello is ontworpen voor webshops en omnichannel bedrijven die meer grip willen op hun bedrijfsprocessen. Innovatieve mogelijkheden zoals omnichannel voorraadmanagement, forecasting modules en retour management is wat nodig is om een boost te geven aan moderne B2B business.

Het logo van Marello

Spreker: Falco van der Maden – Marello

16.00 – 16.30 Payments in B2B: trends of the present and the future

Met de digitalisering van B2B commerce groeit ook de markt voor digitale B2B betaaloplossingen. Om digitale veranderingen bij te blijven, zijn steeds meer bedrijven op zoek naar nieuwe, digitale, betaalmethodes. We laten je alle voordelen zien van de digitalisering van betaalprocessen door middel van trends van nu en de toekomst.

Portretfoto van Gijs Vodegel en Buckaroo logo

Spreker: Gijs VodegelBuckaroo

16.30 – 17.00 The Buying Cycle vs Sales Process. How do you grow your business?

Veel B2B bedrijven gebruiken traditionele methoden om producten en services te verkopen. Ze werken in een niche markt, bezoeken vakbeurzen, vergaren klanten door koude acquisitie, maken gebruik van hun netwerk en… zijn hier succesvol in. Toch kunnen ze nog meer succes behalen door met de juiste online tools te kijken naar de koopcyclus van hun klanten. De vragen die business-owners zichzelf moeten stellen zijn simpel: positioneer je jouw bedrijf zo dat je alleen de komende 5 tot 10 jaar van digitale transformatie overleefd? Of investeer je om een thought-leader in jouw sector te worden en laat je het bedrijf op een voorspelbare en schaalbare manier groeien?

Emiel Kanters portretfoto en logo van Webs

Spreker: Emiel Kanters – Webs

Zien we je op 19 april?

Meld je gratis aan voor dit unieke en inspirerende B2B evenement, leer meer over de nieuwste trends in B2B e-commerce en netwerk met vele experts!