Een helder proces

Als klant wil je zekerheid over de prijs, kwaliteit en tijdsduur van het e-commerce project. Door in een open dialoog frequent met elkaar te overleggen worden doelen scherpgesteld, prioriteiten bepaald, de voortgang gewaarborgd en werkzaamheden geëvalueerd. Met de transparante werkwijze heb jij altijd inzicht in het project en kunnen we samen snel schakelen.

We maken in onze werkwijze gebruik van de ‘discover, advise, discuss, prioritise, test’ cyclus.

  • Discover

    Voor we aan het project beginnen, willen we precies weten waar jij naar op zoek bent. Tijdens oriënterende gesprekken ontdeken we hoe jouw onderneming eruit ziet, in welke markten je actief bent en welke e-commerce doelen je voor ogen hebt.

  • Advise

    We schrijven een advies voor het indelen van het project. We adviseren je over welk e-commerce platform bij je past, welke integraties hierop aansluiten, incorporeren bestaande ideeën en komen met nieuwe ideeën voor de webshop.

  • Discuss

    We combineren onze expertise van e-commerce met de kennis die jij hebt van de branche. Na het opstellen van ons advies overleggen we samen of dit past binnen de gestelde visie. We vormen we ons advies om naar een werkbaar plan.

  • Prioritise

    Een succesvolle webshop bouw je niet in één dag. Daarom beginnen we met de aspecten die echt belangrijk zijn voor jouw onderneming. We zorgen voor de oplevering van een volledig functionele webshop waarmee jouw klanten goed uit de voeten kunnen. 

  • Test

    Na iedere nieuwe oplevering van je webshop kijken we kritisch naar de resultaten. We maken aanpassingen, plaatsen nieuwe ideeën op de backlog en overleggen samen welke vervolgstappen we nemen.

  • Restart the cycle

    Het process is hier niet afgelopen. In de snel veranderende wereld van e-commerce is een webshop nooit ''af''. We blijven onze werkwijze toepassen op ieder nieuw onderdeel van ons gezamelijke project.

Stef aan het werk

Agile werken in Sprints

Geen project is hetzelfde, er zijn hoofdlijnen die gevolgd worden, maar nooit een vaststaand plan, daarvoor zijn e-commerce projecten te dynamisch. We werken daarom ‘Agile’. We delen projecten op in kortere ‘sprints’, welke tussen de 1 en 4 weken duren.

Minimum Viable Product (MVP)

Een succesvolle webshop wordt niet één dag gebouwd. Daarom beginnen we met het ontwikkelen van de meest elementaire onderdelen van de webshop. Dit noemen we een Minimum Viable Product (MVP). Hierna bouwen we het e-commerce platform stap voor stap verder uit, door steeds nieuwe functionaliteiten toe te voegen.

Het voordeel is dat het nieuwe e-commerce platform snel operationeel is en resultaten snel gemeten worden. Hiermee kan de verdere doorontwikkeling worden aangepast.

Een vast projectteam

Tijdens het project heb je een vast aanspreekpunt en een vast projectteam van experts die op een gelijkwaardig niveau met elkaar samen werken. Het team beschikt over een accountmanager en commerce consultant die altijd klaar staan om re-actief én pro-actief te helpen met vragen, verbeteringen en/of het voorkomen en oplossen van problemen.

Medewerkers in de standup

Samen aan de slag?

We komen graag te weten meer over jouw wensen, neem contact met ons op.