Logo's OroCommerce en Frost & Sullivan
  • OroCommerce

Frost & Sullivan: ”OroCommerce het #1 platform voor B2B e-commerce”

Geplaatst op 4 oktober 2017 om 13:30

Goed nieuws over onze partner OroCommerce: onderzoeksbureau Frost & Sullivan heeft het B2B e-commerce platform benoemd tot de nummer 1 in het ”B2B eCommerce Platform Market Report”.

In een uitgebreide studie werden verschillende e-commerce platformen vergekeken op het gebied van marktpositie en B2B functionaliteiten. Hoewel bekende aanbieders zoals SAP Hybris, IBM en Oracle hoger scoorde in de marktpositie, werd OroCommerce verkozen tot het platform met de beste B2B functionaliteiten.

Naast de mogelijkheden die het platform biedt, werd ook gekeken naar UX design, de mogelijkheid tot de ondersteuning van digitale transformatie, Total Cost of Ownership (TCO) en de implementatietijd.

Grafiek met de resultaten van het onderzoek van Frost & Sullivan

 

Frost & Sullivan schreef het volgende over OroCommerce:

OroCommerce offers a true B2B platform with a robust out-of-the-box workflow engine designed to streamline complex back-end and front-end capabilities for seamless customer interactions. Oro has a key advantage through its existing CRM capabilities and provides a well-integrated component for its open-sourced platform.

Het onderzoeks raport benadrukt daarnaast de sterke positie van het platform en verwacht een stijging in marktpositie:

Frost & Sullivan feels bullish about Oro’s market prospects because of its strong focus towards a very robust product strategy. … Oro stands to gain tremendously over the forecast period and could gain enough momentum to become a challenger.

Meer weten?

Als Nederlandse partner van OroCommerce zijn we trots op dit resultaat! Ook wij zien de enorme potentie van OroCommerce en OroCRM voor B2B (e-)commerce. Meer weten over OroCommerce en OroCRM? Lees meer op onze partnerpagina’s of neem contact met ons op.